• işten çıkıp spora gitmek

    7.
    Mental anlamda ciddi ciddi rahatlatır. Gelir bir duşa girersiniz misss. Sabbahlara kadar bebbekler gibi uyursunuz.

    Canım çekti. Yarın ben de gideceğim.
    ... milimlik
  • şu an dinlenen şarkılar

    98.
    Adamlar-Derine indik

    Derine indik heğeeey derine indik heeğeeey.
    ... milimlik
  • adamlar

    182.
    O nasıl albüm? Onlar nasıl sözler? Adamlar yine haklı. Sevgiler.
    1 ... milimlik
  • varoluş sıkıntısı

    22.
    (bkz: varoluş ıkıntısı)
    ... milimlik
  • kimsenin sizi sallamadığını anlamak

    18.
    Huzur verir. Bir deneyin göreceksiniz.
    ... milimlik
  • ilk aşık olduğunuz insanın ismi

    60.
    Kaç defa aşık oluyorsunuz ben anlamıyorum ki.
    1 ... milimlik
  • medeni hukuk

    86.
    (bkz: yersen)
    1 ... milimlik
  • türk milletinin en sevdiği şey

    8.
    Dram. Bayılıyoruz drama.

    Şimdi burada çok acılar çekmişiz savaşlar görmüşüz edebiyatı yapmaya gerek yok. Ya da ne bileyim coğrafya kaderdir vırt zırt. Seviliyor dram. Her zaman primi var. Dramı bir kenara bırakayım da bir taşın üstüne taş koyayım diyen çok az. Sosyolojik açıdan bilgilenmek isterim doğrusu. Belki bana hep öyle denk geliyordur diyeceğim ama dram içeren gündüz kuşağı programlarının reytingi meydanda. Bayılıyoruz benim başıma bu gelmedi şükür hazzına. Haz alacak başka şeyimiz mi kalmadı acaba?

    Sorular sorular aklımdaki sorular...
    3 ... milimlik
  • insanı en çok yoran şey

    349.
    Beklentiler üzerine kurulu ilişkiler yaşamak.

    Ben senden şunu bekledim ama olmadı, eee? Ben de senden bunu bekledim olmadı? Her beklentimiz karşılanabilseydi zaten ohoooo. O yüzden az beklenti çok huzur. Öperler. Bayzz
    3 ... milimlik
  • mevlana nın gay olması

    59.
    Bundan bize ne :( heteroseksüel oldun da dünyayı mı kurtardın nedir yani?

    Milimlik atarlı.
    7 -1 ... milimlik
  • şehirlere göre taksi ücretleri

    2.
    Trabzon merkezde 20 lirayla açılıyordu taksi kapısı. Böyle de lanet bir şehirdi. Tanrı yolunuzu uzun süreliğine düşürmesin.
    1 ... milimlik
  • sözlük kızları tarafından kız sanılmak

    6.
    Bana da oluyor bu. Sevgili sözlük kızları dedikodunuzu ve kozmetik kokulu mesajlarınızı uzak tutun benden ve n dakota’dan. Abiniz öpüyor yanaklarınızdan hadi bakiim.
    1 ... milimlik
  • regl olan kadına nasıl davranılır

    91.
    Ölü taklidi yapardım ben olsaydım.
    2 ... milimlik
  • gecenin şarkısı

    33662.
    https://youtu.be/no-dZoXpugE

    Keşke dünyaya birsen tezer olarak gelseydim.
    ... milimlik
  • ne olur ne olmaz diye yedekte sevgili tutan kız

    15.
    Şahsen benim 10 tane falan var. Lanet olsun içimdeki insan sevgisine be!
    ... milimlik
  • kapitalist sistem

    37.
    Aşığıyız aşığı.
    1 ... milimlik
  • hayatta başarılı olmak isteyenlere tavsiyeler

    29.
    Kaybetmek kötü bir şey değil. Bunu kabullenin. insan zaman zaman kaybeden bir canlı. Kalan sağlar sizin unutmayın. Kalan sağlar. Çürükleri atarsınız. Dolapta koku yapıyor, hem diğerlerini de çürütmesin.

    Ha sen başardın mı derseniz bir çok dikili ağacım var ama bir sikim başaramadım. Kalan sağlar benim de aynı zamanda yani. En azından bir çok dikili ağacım var. Seviyorum bu hayatı bee.
    4 ... milimlik
  • sözlük yazarlarının söylemek istedikleri

    19833.
    Yine de nefret etmiyorum. istediğiniz gibi bakabilir ve görebilirsiniz. 3 günlük dünyamı 2 gün nefretle, kinle ve öfkeyle döndürmeyeceğim. Derin nefesler alıyorum tanrım al içimdeki öfkeyi.
    4 ... milimlik
  • canlıların birbirini yediği ve düzdüğü düzen

    11.
    Nasıl bakarsak öyle görmez miyiz? Aslanın bir ceylanı yemesine vahşice bakıyorsan öyle görür, iki insanın tek olmasına düzmece bakıyorsan düzmece görürsün.

    Mühim olan içe dönüp hatalı kodları düzeltmek. Bakış açısı falan filan ya hadi bakiiim.

    Ya da boşverin yaa düzeni düzün siz. Hadi eyv.
    ... milimlik
  • en iyi terapi

    12.
    En az 1 hafta her şeyden uzaklaşıp içe dönmek. Kendini, kalbini, aklını dinlemek. Zor tabii ki ama yapınca sizden hafifi yok. Bol şans.
    1 -1 ... milimlik
  • yeni şeyler getiriyorum